CARTCART
Menuالكتاب
alkitab.com
Winners Never Cheat الرابحون لا يغشون أبداً
By: Huntsman, Jon M.Share

Language: Arabic

Softcover

-ترياق لسنوات عديدة من الفضائح في الشركات. -نجم يقتدي به: اتبع بوصلة أخلاقك الشخصية. -عش بحسب المثل التي تفتخر بها -وابن مؤسسات تفخر بها أيضاً. -ملياردير صنع نفسه بنفسه وكسب ثروته وفقاً للمبادئ الصادقة. "الكل يفعل ذلك". الكل يغش ويدور الزوايا ويقول الأكاذيب. ربما كان الحال مختلفاً في السابق، ولكنه لم يعد كذلك الآن. فإن أردت النجاح في هذه الأيام، عليك القيام ببعض التسويات والتنازلات. أليس هذا صحيحاً؟ خطأ: يمكنك النجاح على أعلى المستويات دون التضحية بالمبادئ التي تجعل الحياة تستحق العيش. البرهان؟ إنه بين يديك. بنى جون م.هانتسمان شركة قيمتها 12 مليار دولار من لا شيء ووفقاً للطريقة القديمة: أي بالاستقامة والأمانة. لقد احتاج في بعض الأوقات إلى شجاعة كبيرة، لكن في النهاية لم تكن هذه هي الطريقة الصحيحة فحسب، بل كانت أيضاً أفضل استراتيجية عمل على الإطلاق. يشرح جون هانتسمان في كتاب "الرابحون لا يغشون أبداً" كيف قام بذلك، وكيف يمكنك أنت أيضاً القيام بذلك. يذكرك هذا الكتاب بالسبب الذي تعمل من أجله، وسبب اختيارك لكي تكون في الطليعة. إنه حول البحث عن الجرأة التي تخولك التصرف بحسب ما تعلم أنه صحيح- وبناء فريق يتحلى أعضاؤه بالشجاعة نفسها. إنه حول الكسب بالطريقة الصحيحة. فكر بنوعية الأشخاص الذين تريد التعامل معهم، ثم تقمص تلك الشخصية واستعمل هذا الكتاب لتصل إلى هدفك.

Winners Never Cheat: Everyday Values We Learned as Children (But May Have Forgotten). here translated to the Arabic language. By Jon M. Huntsman, a self-made billionaire who won his fortune on honest principles.

select image to view/enlarge/scroll

Product Details
By:Huntsman, Jon M.
Language:Arabic
Format:Softcover
Pages: 174 pp
Publisher:AIRP, Beirut, 2006 Arabic Edition
Dimensions:14 x 21 cm
ISBN:ASIN: B076FC7M12
Topic:Good Principles - Honest Business Ethics

More Information

From The Publisher:

Next time someone tells you business can't be done ethically - corners must be cut, negotiations can't be honest-hand them Jon Huntsman's new book. Who's Jon Huntsman? Just someone who started with practically nothing, and built a world-class business that carried him to Forbes' list of America's wealthiest people. Here, he presents the lessons of a lifetime: a passionate, inspirational manifesto for returning to the days when your word was your bond, a handshake was sacred, and swarms of lawyers weren't needed to back it up.

This is no mere exhortation. It's as practical as a book can get. It's about how you listen to your moral compass. It's about how you build teams with the highest values...share success...take responsibility...earn the rewards that only come with giving back. Huntsman built his career and fortune on these principles - from his refusal of the Nixon administration's corrupt demands, to his lifelong commitment to charity, to the way he approaches his biggest deals.


Winners Never Cheat  الرابحون لا يغشون أبداً
US$8.95

Scroll To Top

Can't find what you need? Have questions?
Send an email: admin@alkitab.com
Or call: 714-539-8100.

alkitab.com الكتاب

Proud to Specialize In...

Arabic Books | Arabic Children Books | Middle East & Islamic Books | Arabic Language Studies
Classical and Contemporary Islamic & Middle Eastern Studies | English-Arabic & Arabic-English Dictionaries

☎ 714-539-8100