CARTCART
Menuالكتاب
alkitab.com
Hal al-Wasat الحل الوسط في اغتنام الفرص المتاحة في أسواق المستهلك
By: Editors: Silverstein, Michael J. & Stalk, GeorgeShare

Language: Arabic

Hardcover

Translated to Arabic, 'Breaking Compromises: Opportunities for Action in Consumer Markets from the Boston Consulting Group'. This work assembles a wide-ranging collection of BCG 'thought pieces' in the field of marketing and branding, many of them previously available only to the consultancy's clients.

Arabic Edition - Translated by Mu'in Muhammad al-Imam.

select image to view/enlarge/scroll

Product Details
By:Editors: Silverstein, Michael J. & Stalk, George
Language:Arabic
Format:Hardcover
Pages: 488 pp
Publisher:Obeikan Publishers, Riyadh 2003
Dimensions:15 x 22 CM
ISBN:9960402754
Topic:Articles - Marketing and Branding

وصف المنتج

يضم هذا الكتاب بين دفتيه مجموعة من المقالات ظهرت في البداية في مطبوعة شهرية يحررها بعض أعضاء قسم المستهلك وتجارة التجزئة في مجموعة بوسطن الاستشارية الشهيرة، والمقالات تعتمد على تجارب وخبرات الأعضاء الذين عملوا مع كثير من الشركات العالمية الرئيسية في الخطوط الأمامية لأكثر البيئات التجارية التي عرفها التاريخ حدة في المنافسة، وسرعة في التغير والتقلب. ولذا، فهي تعلمنا أحدث الاستراتيجيات المتبعة لـ "كسر" أنماط التسويات المفروضة على المستهلك من أجل تمييز السلع بالعلامة التجارية، والنجاح في التجارة الإلكترونية، والاحتفاظ بالزبون، وغيرها كثير. هناك ثورة تجتاح صناعة السلع الاستهلاكية، ولا تقتصر على كيفية صنع منتجاتها وخدماتها وتوزيعها وتسويقها وبيعها فقط بل تتعدى ذلك إلى معرفة المستهلكين بها، والبحث عنها، وشرائها، ثم شرائها مرة أخرى. ولن تساعدك أفكار هذا الكتاب على البقاء في بيئتك التجارية المضطربة فحسب، بل ستزيد من قدرتك على تحسين الأداء والحصول على أعلى العائدات والأرباح. ولذا، فقراءة هذا الكتاب ضرورية للمديرين وكبار الموظفين التنفيذيين العاملين في التسويق.

More Information

Translated to Arabic, 'Breaking Compromises: Opportunities for Action in Consumer Markets from the Boston Consulting Group'. This work assembles a wide-ranging collection of BCG 'thought pieces' in the field of marketing and branding, many of them previously available only to the consultancy's clients. Its central theme of 'breaking compromises' refers to the act of moving beyond the impasse of the problematic 'either/or' scenario - for example, a product may be perceived as being either cheap or good quality but seldom both. In an environment where customers must compromise to choose, these pieces demonstrate how innovative companies can expose these compromises and use the knowledge to recalibrate the relationship between customer and product.


Hal al-Wasat   الحل الوسط في اغتنام الفرص المتاحة في أسواق المستهلك
US$15.75

Scroll To Top

Can't find what you need? Have questions?
Send an email: admin@alkitab.com
Or call: 714-539-8100.

alkitab.com الكتاب

Proud to Specialize In...

Arabic Books | Arabic Children Books | Middle East & Islamic Books | Arabic Language Studies
Classical and Contemporary Islamic & Middle Eastern Studies | English-Arabic & Arabic-English Dictionaries

☎ 714-539-8100