CARTCART
Menuالكتاب
alkitab.com
Hawajis Mudir Fadh هواجس مدير فذ : الأنظمة الأربعة الأساسية لجعل أية مؤسسة عالمية الطابع
By: Lencioni, Patrick لينسيوني، باتريكShare

Language: Arabic

Hardcover

معظم الأشياء التي قام بها "ريتش أوكينور" كمدير تنفيذي عام، كان لها علاقة بواحد على الأقل من الأنظمة الأربعة على "صفحته الصفراء" الشهيرة. حتى إن بعض المديرين التنفيذيين في الشركة قالوا مازحين: إنه مهووس بها.ومن اللافت للنظر، أن حفنة من الناس عرفوا حقاً ما على الصفحة، ولذلك فقد بقيت شيئاً يشبه السرّ، وكان هذا أمراً حسناً بالنسبة إلى "ريتش" فلا أحد بحاجة إليها سواه. ومن المؤكَّد أنه لم يشك في أنها سوف تُصبح في يوم ما برنامج عمل لخطة موظف لتحطيم الشركة.في هذه المتابعة المذهلة لكتابه الشهير السابق الذي تصدّر قائمة المبيعات: "المغريات الخمس لمدير تنفيذي"، يقدِّم باتريك لينسيوني قصّة أخرى للقيادة، تفرض نفسها في كل جزء منها، وتنير الطريق كسابقتها.يركّز لينسيوني في هذه المرَّة على الدور الحاسم للقائد في بناء مؤسسة معافاة، وهو عنصر غالباً ما يتم تجاهله، ولكنه عنصر رئيس في الحياة العملية التي هي مسمار العجلة في دعم النجاح.يُقدِّم للقراء قصة خداع مشترك، عندما يواجه "ريتش أوكينور" المدير التنفيذي العام الخيالي، لشركة استثمارات تكنولوجية، هي "تلغراف بارتنرز" تهديداً كبيراً يُنذر بإسقاط شرطته، ومهنته، وكل ما يعتقده صحيحاً حول ما يصنع القائد.

Translated to Arabic, 'The Four Obsessions of an Extraordinary Executive: A Leadership Fable' by Patrick Lencioni. In this stunning follow-up to his best-selling book, The Five Temptations of a CEO, Patrick Lencioni offers up another leadership fable that's every bit as compelling and illuminating as its predecessor.

Arabic Edition of 'The Four Obsessions of an Extraordinary Executive' by Patrick Lencioni, translated by Abdullah Kamil Abdullah.

select image to view/enlarge/scroll

Product Details
By:Lencioni, Patrick لينسيوني، باتريك
Language:Arabic
Format:Hardcover
Pages: 204 pp
Publisher:Obeikan Publishers, Riyadh 2001 Arabic Edition
Dimensions:14.5 x 22 CM
ISBN:996020880X
Topic:Business - Leadership

More Information

In this stunning follow-up to his best-selling book, The Five Temptations of a CEO, Patrick Lencioni offers up another leadership fable that's every bit as compelling and illuminating as its predecessor. This time, Lencioni's focus is on a leader's crucial role in building a healthy organization--an often overlooked but essential element of business life that is the linchpin of sustained success. Readers are treated to a story of corporate intrigue as the frustrated head of one consulting firm faces a leadership challenge so great that it threatens to topple his company, his career, and everything he holds true about leadership itself. In the story's telling, Lencioni helps his readers understand the disarming simplicity and power of creating organizational health, and reveals four key disciplines that they can follow to achieve it.


Hawajis Mudir Fadh  هواجس مدير فذ : الأنظمة الأربعة الأساسية لجعل أية مؤسسة عالمية الطابع
US$14.00

Scroll To Top

Can't find what you need? Have questions?
Send an email: admin@alkitab.com
Or call: 714-539-8100.

alkitab.com الكتاب

Proud to Specialize In...

Arabic Books | Arabic Children Books | Middle East & Islamic Books | Arabic Language Studies
Classical and Contemporary Islamic & Middle Eastern Studies | English-Arabic & Arabic-English Dictionaries

☎ 714-539-8100