Menualkitab.com
الكتاب
 

Zubdah الزبدة

By: Group / Ed: Dakhil, Adua أضوى الدخيل
Share

Language: Arabic

Softcover

يحتوي هذا الكتاب على خلاصة أكثر من 300 كتاب في مجالي علم النفس والأعمال التجارية مصفوفة لك في كتاب واحد سهل القراءة. وإذا كنت تطمح لترك بصمة في التاريخ, ولأن تكون ناجحا ومبدعا, وذا نفوذ وتأثير, ورائدا في مجال الاعمال, فهذا الكتاب هو دليلك لتحقيق ذلك. وهو مناسب لجميع الأعمار فقد كتبته فتاة في السادسة عشرة من عمرها, وأعادت تحريره بعد 8 سنوات. وقد كتب هذا الكتاب لك أنت, لتعرف أنك صغيرا كنت أو كبيرا, فالوقت حان ولم يفت بعد لتبدأ رحلتك نحو النجاح. وهذا الكتاب هو للطفل الذي كنته يوما, عندما كنت تؤمن أن كل شيء ممكن ولاشيء بعيد المنال. فلعل هذا الكتاب يكون سببا في إحياء ذلك الطفل داخلك.

This is a compendium of more than 300 books of psychology and business, in one easy to read book. It has extracts to help inspire, have influence, be successful in business, and achieve goals. It was collected by a 16 year old girl and re-edited after 8 years. It is written for all, young or old, it is never too late to begin your journey to success. The book will revive the child that once was, believing that everything is possible and nothing is out of reach.

select image to enlarge/scroll

Product Details
By:
Language:Arabic
Format:Softcover
Pages: 127 pp, Bibliography
Publisher:Madarek Publishing House, Riyadh, 2017
Dimensions:14.5 x 21.5 cm
ISBN-13:9786144299470
Topic:Self-Development - Compendium
US$13.95
Scroll To Top

Can't find what you need? Have questions?
Send an email: admin@alkitab.com
Or call: 888-88kitab Local: 714-539-8100.

alkitab.com الكتاب

Proud to Specialize In...

Arabic Books | Arabic Children Books | Middle East & Islamic Books | Arabic Language Studies Classical and Contemporary Islamic & Middle Eastern Studies | English-Arabic & Arabic-English Dictionaries