Menualkitab.com
الكتاب
 

Usul al-Atikit al-Adab al-Hadithah أصول الاتيكيت الآداب الحديثة

By: Johnson, Dorothea / Tyler, Liv
Share

Language: Arabic

Hardcover


Translated to Arabic, 'Modern manners : tools to take you to the top' by Dorothea Johnson and Liv Tyler. Developing good manners is an important investment in your future. The authors provide a witty guide on everything from being a good guest to finding a balance with technology.

أصول الاتيكيت الآداب الحديثة أداوت تأخذك الى القمة

Arabic Edition

select image to enlarge/scroll

Product Details
By:
Language:Arabic
Format:Hardcover
Pages: 174 pp
Publisher:Jarir Bookstore, Saudi Arabia, 2016
Dimensions:16 x 21 cm
ISBN-13:6281072084431
Topic:Business Etiquette

وصف المنتج

ان تنمية الآداب الحميدة هو استثمار مهم في مستقبلك حيث يسمح لك بالشعور بالراحة في أي موقف، ويعطيك التألق والثقة كي تكون قائدا. القواعد الأساسية لخبيرة الاتيكيت دوروثي جونسون عن المسموح والمحظور تعالج كلامن أسئلة القرن الحادي والعشرين. والأسئلة الكلاسيكية بما في ذلك، التفوق في المقابلات. المصافحة بثقة. اجراء حوار الزي الرسمي اللائق بالأعمال وبروتوكولات الاجتماعات. آداب ارسال البريد الالكتروني، بما في ذلك ما يصح أو لايصح نشره على مواقع التواصل الاجتماعي. كيف تتعامل مع مستخدمي الهاتف المحمول الفظين. اجراء اجتماع في مطعم. حضور مناسبات عمل أو مناسبات اجتماعية. آداب المائدة.
US$17.50
Scroll To Top

Can't find what you need? Have questions?
Send an email: admin@alkitab.com
Or call: 888-88kitab Local: 714-539-8100.

alkitab.com الكتاب

Proud to Specialize In...

Arabic Books | Arabic Children Books | Middle East & Islamic Books | Arabic Language Studies Classical and Contemporary Islamic & Middle Eastern Studies | English-Arabic & Arabic-English Dictionaries