Menualkitab.com
الكتاب
 

How to Spot a Liar كيف تكشف الكذاب

By: Hartley, Gregory / Karinch, Maryann
Share

Language: Arabic

Softcover

هل حدث أن ضبطت شريك حياتك أو شريك أعمالك أو طفلك يكذب ؟ ما الذي ستكون عليه الأمور، اذا استطعت أن تكتشف ما اذا كان أحد الأشخاص يكذب بمجرد أن تستمع اليه وتلاحظ سلوكه؟ دع المحقق العسكري الشهير جريجوري هارتلي يرك كيفية تحقيق ذلك ان هذا الكتاب أول كتاب يعطيك الأدوات لمعرفة ما يجري فعلا- كي تصبح لك اليد العليا في مفاوضات الحصول على الراتب، أو جذب العملاء المحتملين بما يحقق النتيجة التي تريدها، أو تحديد السبب في رغبتك في انهاء علاقة شخصية أو مهنية ان هذا الكتاب يبحث بشكل أعمق في الكيفية التي يكذب بها الناس والسبب في كذبهم وفي هذا الكتاب، يستجيب المؤلفان مباشرة لمطالب القراء بتقديم المزيد من التفاصيل عن قراءة واستخدام لغة الجسد بما يحقق مصلحتك.

Translated to Arabic, 'How to Spot a Liar, Revised Edition: Why People Don't Tell the Truth...and How You Can Catch Them', by Gregory Hartley and Maryann Karinch. How to Spot a Liar was the first book to give you the tools to figure out what's really going on--to gain the upper hand in salary negotiation, move a prospective client toward the outcome you desire, or find out why you need to end a business or personal relationship. This newly revised edition delves deeper into how and why people lie.

كيف تكشف الكذاب، لماذا لا يقول الناس الحقيقة وكيف يمكنك أن تكشف كذبهم؟

Arabic Edition

select image to enlarge/scroll

Product Details
By:
Language:Arabic
Format:Softcover
Pages: 335 pp
Publisher:Jarir Bookstore, KSA, c2013 Arabic Edition
Dimensions:14 x 21 cm
ISBN-13:6281072075378
Topic:Self Development
US$15.00
Scroll To Top

Can't find what you need? Have questions?
Send an email: admin@alkitab.com
Or call: 888-88kitab Local: 714-539-8100.

alkitab.com الكتاب

Proud to Specialize In...

Arabic Books | Arabic Children Books | Middle East & Islamic Books | Arabic Language Studies Classical and Contemporary Islamic & Middle Eastern Studies | English-Arabic & Arabic-English Dictionaries